zaterdag 25 augustus 2012

Taart!

Vandaag een taart gemaakt. In mijn favo kleurtjes! :)

8 opmerkingen:

Anneke zei

hmm ziet er heerlijk uit! :) Groetjes Anneke

Ellen zei

Wow, wat ontzettend knap, ziet er heel erg professioneel uit. Zal vast en zeker heerlijk smaken.

groetjes, Ellen

Scrapcreaties Mirande zei

Wat een prachtige taart. Hele mooie bloemen heb je gemaakt op de taart, ik maak ze altijd lekker makkelijk met van die handige uitdrukfiguurtjes, maar ik vind deze wel erg mooi. De taart zal ook vast heel lekker smaken...
Groetjes Mirande

Marjolijn van Elsberg zei

Jammie jammie, maar oh wt sonde om hem aan te snijden. Werkelijk een kunstwerkje!

bmartes zei

Ik vind het werkelijk een SCHITTERENDE taart!!mhoe vonden je schoonouders hem?
Liefs,
Arja

Anita zei

Jij bent ook van alle markten thuis hè Marieke.
Ik ga er maar niet aan beginnen,maar het ziet er wel fantastisch uit!
Complimenten!

Groetjes Anita

Cornelie zei

wauw!!

Grietje Jansen zei

wow, dat ziet er veel te mooi uit om op te eten!!!
Prachtig.

Grietje