vrijdag 23 september 2011

Theedoosje.

Op het forum van scrapfever organiseert Jo deze week een online crop 3 daagse!!
Zo ontzettend leuk en gezellig! Eergisteren, gisteren en vandaag kwamen/komt er een opdracht online, die we gezellig samen gaan maken. Ondanks dat er heel wat berichtjes over het scherm vliegen, heb ik ook nog gescrapt!
Woensdag kregen we een tutorial onder (voor) onze neus van een superleuk theedoosje. Deze heb ik met heel veel plezier gemaakt. Er zullen vast nog wel meer van deze doosjes komen!! Leuk als kadootje.

Dit is 'm:

9 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er super gaaf uit.

groetjes jolande

Mieke zei

Whow prachtig! De kleur heb je mooi aangepast aan de kleur van de theezakjes :)
Dat zou ik wel als cadeau willen krijgen!

Brendaxx zei

Wauw!! Wat gaaf!

Petra zei

Die is echt superleuk! :-) Ben gek op thee, dus misschien ga ik ook wel zo'n doosje maken.

Anita zei

Mooi theedosje Marieke.
Leuk om te maken hè.
En wat een leuke tekststempel,altijd handig!

Groetjes Anita

Judith zei

Wat een leuk idee, zo online met zijn allen scrappen!
Je theedoosje ziet er gezellig uit, mooie kleur!
Groetjes, Judith

bmartes zei

Wat een leuk doosje Miek, zo mooi van kleur. En helemaal af met die ( gestempelde ) spreuk en dat schattige bedeltje!
Groetjes,
Arja

Scrapcreaties Mirande zei

Via, via, kwam ik op jouw blog terecht. Wat maak je een leuke dingen. Je theedoosje vind ik echt helemaal geweldig. Ik kom vaker een kijkje bij je nemen hoor.
Groetjes Mirande

Marijke zei

Je theedoosje is erg leuk geworden! Leuk dat die kleuren zo mooi bij de theezakjes passen!