woensdag 7 september 2011

Designer for a day - deel 1

Vanmiddag ben ik nog even bezig geweest met mijn spulletjes die ik van Marianne Design had gekregen (zie een aantal berichtjes hieronder). Ik had eerder al een start gemaakt, maar met het mooie weer van het weekend was ik nog niet in de kerststemming. Maar met het weer van de afgelopen 24 uur, begon dat al aardig te komen!!! Wat een weer he.... SCRAPWEER!

Ik heb 2 kerstkadootjes gemaakt, waarbij ik gebruik heb gemaakt van de superlieve stempeltjes. De volgende keer ga ik bezig met de stansjes, want daarvoor borrelen ook allerlei ideetjes!

Maar dit is het voor nu:



Een kadotasje met daarin een label. Een leuk klein tasje om kerstthee, of chocomelkzakjes in te doen!



En nog een piepklein doosje. De zijkant kan open, door het strikje los te halen. Hier passen wel een paar lekkere chocolaatjes o.i.d. in!



De patroontjes hiervan komen uit "kadoosjes" en een "Cards Only"

7 opmerkingen:

bmartes zei

Oh wat en schattig tasje en doosje! Van deze stormen zou je idd de kerstboom gaan opzetten ;-) Leuke prijs ook heb je gewonnen bij scrapdelight!
Groetjes,
Arja

Scrappiness zei

o wat superschattig zeg allebei!! Echt heel erg leuk,

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuk Marieke, lekker fleurig ook.

Judith zei

Ho-o-oh wat leuk! Lief, de nieuwe stempels van Eline. Je kunt mooi inkleuren, iets dat bij mij niet wil...
Nogmaals gefeliciteerd met je prijs van Scrapdelight.
Groetjes, Judith

Margriet Tournier zei

Wat een schattig tasje en kadoosje. Erg leuk.

Groetjes,
Margriet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er schitterend uit, leuk kerstcadeuatjes heb je zo.

groetjes jolande

Jolanda en meer creaties....... zei

wat mooi zeg..