zaterdag 9 juli 2011

Meidendagje!

Vandaag hebben Mirthe en ik een heeeeeeeerlijk meidendagje! We hebben leuke boeken gekocht op een boekenbeursje, geshopt, cakejes gebakken en ook nog versierd! Dit was voor ons de 1e keer, maar zeker niet de laatse keer! We vinden het allebei ontzettend leuk om te doen! Mirthe wilde graag Mario cakejes. Voorbeeldjes op internet gezocht en kleien maar! Dit zijn Mirthe haar resultaten!


Ook ik ben maar aan de Mario gegaan:


En nog wat anders uitgeprobeerd. (met mijn embossingplaatjes haha):


Maar we zijn toch het meest trots op onze Mariootjes! Toch niet slecht he, zo voor de eerste keer.....

5 opmerkingen:

CEE zei

Wat ziet het er allemaal leuk maar vooral heerlijk uit, ik zit net een bakkie thee te doen, dus ik lust er wel eentje.
Knap gemaakt, SUPER MARIO'S
groeten,
Carla

Judith zei

Gezellig om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad. Dat kun je trouwens ook zien aan die schattige (en vast lekkere) cakejes.
Eet smakelijk (-:

Annelies zei

Wat een talent!

Brendaxx zei

Oh wat superleuk!! Knap gedaan trouwens die Mario's; zonde om op te eten ;)

Ellen zei

Jammie...die zien er erg lekker uit!!En ik vind ze super gelukt voor de eerste keer zeg!