woensdag 2 juni 2010

Superleuk nieuws!

Nou ja , voor mij dan. haha...
Vanmorgen zag ik dat ik met onderstaand harmonicadoosje heb gewonnen!! En kijk eens wat ik heb gekregen: Een blinkie!
En dat is nog niet alles. Ik mag ook nog eens in de webwinkel shoppen! Ik had deze week al een vogeltje voor mijn bigshot gezien, waar ik meteen verliefd op was. Dusseh.. die ga ik zo en zo "adopteren"! Ik ga meteen maar even neuzen wat voor leuks ik nog meer in mijn winkelwagentje drop!!
Beter kan een dag niet beginnen toch?

4 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Super Miek!!! Nogmaals proficiat, en gaf he die blinkie!!! Je moet hem wel ook in je zijlijn zetten hoor, andrs valt ie straks al niet meer op!!! Veel plezier ermee!

Unknown zei

Ha ha!!! Van harte, Marieke! Je doosje is ook héél bijzonder!
Geniet van de prijs én de eer!

Daniëlla xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat leuk!
Gefeliciteerd met je prijs en hij is wel verdiend.
En nu lekker shoppen.

groetjes Jolande

Scrappiness zei

Nogmaals gefeliciteerd Marieke. Je doosje was dan ook supergaaf.