maandag 9 november 2009

Winterhuisje

Gistermiddag heb ik dit winterhuisje gemaakt. Uiteraard lekker roze, want hij is voor op Mirthe haar kamertje. Deze huisjes zijn te koop bij de Action. Eigenlijk hoor je hem buiten te hangen met een appel er in.... Maar ik had er meteen hele andere ideetjes bij!! *lol* Ik heb het dakje en de stoep lekker ingesmeerd met Gesso. Zo lijkt het net of er echt sneeuw op ligt!!

Ik heb er nog 1 liggen maar dan niet met een hartje maar met een vogeltje er in. Ik ben al weer aan het broeden op ideetjes! Echt zooo leuk om te maken!


Dit is 'm:

13 opmerkingen:

Sandra zei

Wat een schatje!!

wendela zei

heeee leuk zeg! van de action??? ik heb er ook een paar liggen!! super!

Saskia zei

Ontzettend schattig zeg!

dagmar zei

heel erg leuk

Rosalien Zwackhalen zei

Wat super gedaan.:)) Moet toch ook maar eens naar de action.;)

Groetjes Rosalien

Marjolijn van Elsberg zei

Dat wordt weer naar de ACtion!!!! superleuk zeg!

Brenda zei

Hij is erg leuk geworden Miek.

Unknown zei

wat leuk!!

Patricia zei

Wauw die is zoooo gaaf!! Bedankt voor het meedoen!!

Liefs,
Patricia

Anoniem zei

Super geworden,groetjes Joke.

anja curvers zei

Wat leuk zeg en inderdaad heb deze laatst ook meegenomen bij de action met het idee om ze te gaan bescrappen.

Ellen zei

Wat is die ontzettend leuk geworden zeg! Helemaal mijn kleurtjes ook!!! Super!
Weer naar de Action dus......

Groetjes Ellen

liszha zei

Ik moet naar de Action! Maar of ik hem zo mooi kan maken als jij?